Anti & Grandpeople har slått seg sammen


To av Skandinavias mest anerkjente designbyråer slår seg seg sammen. Både Anti og Grandpeople har en økende oppdragsmengde fra internasjonale aktører. Målet med sammenslåingen er både å satse enda sterkere internasjonalt, og betjene norske oppragsgivere enda bedre. Da passer det også bra å lansere nye nettsider, skriver de i en pressemelding.

Anti Grandpeople

-I utgangspunktet er vi selskaper som har blitt kjente for hver vår profil, men har alltid vært store fan av hverandre. Denne ulikheten ser vi på som en stor styrke, og en vekstmulighet, sier Gaute Tenold Aase, Senior Designer og partner i Anti & Grandpeople.

- Denne sammenslåingen sørger for at vi er i topp shape for å ta enda større oppdrag, både her hjemme og i utlandet. Vi er nå 26 dedikerte fagpersoner i Oslo og Bergen, sier Kenneth Pedersen, daglig leder og partner i Anti & Grandpople

Anti og Grandpeople har hatt internasjonale oppdrag for alt fra Nike, Converse og Pepsi til Massimo Dutti og MTV. I Norge er DNB, Canal Digital, Platekompaniet, Jernia, Festspillene i Bergen og Norwegian Rain blant oppdragsgiverne.

- Sterk strategisk og visuell identitet er noe vi har i blodet. Men det stopper ikke med logoer og grafiske profiler. Som med all annen kommunikasjon, starter det med jakten på en fantastisk ide. Så følger vi denne visuelle identiteten inn i alle møter med forbruker. Det finnes ikke lenger noen grenser, disipliner eller regler, sier Kjetil Wold, kreativ leder og partner i Anti & Grandpeople.