Diplom

Francesca Miani

Plakater for musikkfestival «Piknik i Parken»

Klikk for å se bildet "Main 02 07 14955 57159 Pi P Poster 01 web" i full størrelse

Illustrasjon
Francesca Miani

Art direction
Mats Ottdal

Grafisk design
Kristoffer Eidsnes, Christoffer Sandell, Veronika Artiuschenko og Markus August Storsveen

Ansvarlig hos kunde
Kenneth Pedersen

Prosjektleder
Hildegunn Holtet

Strategisk rådgiver
Tom Andre Engli Storsveen

Firma
ANTI

Oppdragsgiver
Piknik i Parken

Juryens kommentar

Dette er en serie med plakater som promoterer musikkfestivalen Piknik i Parken, der formålet var å styrke merkevaren PiP – som tidligere har lent seg mest på å promotere kun line-up av artister. Frekke farger og stiliserte motiver, i stort format, stikker seg ut og lyser opp i gatebildet. Myke, retro airbrush-illustrasjoner står seg veldig godt med øvrig profil og design, og underbygger den uformelle profilen PiP har som festival. Disse plakatene gjør at vi lengter mot sommeren og å kunne ligge bekymringsløst i parken med plantevekster mellom tær og øvrige kroppsdeler.

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57166 Pi P Poster 04 web" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57163 Pi P Poster 05 web" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57161 Pi P Poster 06 web" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57167 Pi P Poster 08 web" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57164 Pi P Poster 03 web" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57168 Pi P Poster 017 web" i full størrelse

Klikk for å se bildet "02 07 14955 57165 Pi P Poster 02 web" i full størrelse